Każdy z was będzie oceniany według ściśle
określonych kryteriów. Oceniana będzie wasza praca indywidualna i wkład
w osiągnięcia zespołu, jak również praca całego zespołu i produkt
końcowy tej pracy. Przed przystąpieniem do pracy zapoznajcie się
z poniższymi kryteriami wymagań, abyście zwrócili dostateczną uwagę na
jakość wyszukiwanych informacji, zawartość merytoryczną, szatę graficzną,
przejrzystość, pisownię, wkład pracy poszczególnych członków grupy,
a przede wszystkim na ciekawą formę prezentacji.
Wymagania
i ich poziom |
Minimalny (1 p.)
|
Rozwinięty (2p.)
|
Zaawansowany (3 p.)
|
Wzorcowy (4 p.)
|
Liczba punktów
|
Gromadzenie danych, ich
uporządkowanie oraz zawartość merytoryczna
|
Zebrane wiadomości są niekompletne, nie zostały
uporządkowane
w logiczną całość, źle dobrane, występują błędy merytoryczne, brak wkładu pracy własnej |
Zebrano podstawowe informacje, temat zrealizowano
poprawnie, lecz brakuje szczegółów, zawiera niewielki wkład pracy własnej
|
Zebrano wystarczającą ilość materiałów, który został
uporządkowany
w logiczną całość, temat zrealizowany dobrze, zawiera szczegółowe informacje,
zawiera duży wkład pracy własnej
|
Zebrane informacje są różnorodne
i znacznie wykraczają poza założone cele, temat wyczerpująco opracowany,
zawiera bardzo duży wkład pracy własnej
|
1–4
|
Jakość wykonania prezentacji
(czytelność, przejrzystość, szata graficzna, jakość elementów graficznych,
ogólne wrażenie estetyczne, oryginalność)
|
Wykonanie prezentacji nieestetyczne, brak elementów
graficznych, prezentacja mało czytelna, nieznajomość techniki tworzenia
prezentacji
|
Wykonanie prezentacji dość przejrzyste
i czytelne, uboga ilość i jakość grafiki, poprawna forma prezentacji
|
Prezentacja wykonana poprawnie pod względem
graficznym, ciekawa kompozycja prezentacji
|
Prezentacja bardzo dobrze zaprojektowana,
przejrzysta, czytelna, dużo elementów graficznych, informacje przedstawione
w interesujący sposób, wyjątkowa inwencja twórcza
|
1–4
|
Sposób przedstawienia informacji
|
Prezentacja nieciekawa, niezwiązana
z tematem, zawiera liczne błędy językowe
|
Wiadomości zawarte
w prezentacji słabo ze sobą powiązane, brak koncepcji
w przedstawieniu tematu
|
Prezentacja poprawna, związana
z tematem, nie ma błędów językowych
|
Prezentacja oryginalna, bogaty i poprawny język
prezentacji
|
1–4
|
Umiejętność współpracy
w grupie
|
Całkowity brak współpracy
w grupie, zadania nie są wykonywane dokładnie
i terminowo
|
Mała kolektywność, przeważa praca indywidualna,
kolejne zadania wykonywane są częściowo
i nieterminowo
|
Dobra współpraca
w grupie, większość uczniów uczestniczy
w realizacji wszystkich zadań, które są wykonywane dokładnie, lecz
nieterminowo
|
|
1–4 |
Ocena końcowa:
16–15 p. – celujący
14–12 p. – bardzo dobry
11–9 p. – dobry
8–6 p. – dostateczny
5–3 p. – dopuszczający
2–0 p. – niedostateczny
14–12 p. – bardzo dobry
11–9 p. – dobry
8–6 p. – dostateczny
5–3 p. – dopuszczający
2–0 p. – niedostateczny
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz