Ewaluacja

Każdy z was będzie oceniany według ściśle określonych kryteriów. Oceniana będzie wasza praca indywidualna i wkład w osiągnięcia zespołu, jak również praca całego zespołu i produkt końcowy tej pracy. Przed przystąpieniem do pracy zapoznajcie się z poniższymi kryteriami wymagań, abyście zwrócili dostateczną uwagę na jakość wyszukiwanych informacji, zawartość merytoryczną, szatę graficzną, przejrzystość, pisownię, wkład pracy poszczególnych członków grupy, a przede wszystkim na ciekawą formę prezentacji.

Wymagania 
i ich poziom
Minimalny (1 p.)
Rozwinięty (2p.)
Zaawansowany (3 p.)
Wzorcowy (4 p.)
Liczba punktów
Gromadzenie danych, ich uporządkowanie oraz zawartość merytoryczna

Zebrane wiadomości są niekompletne, nie zostały uporządkowane 
w logiczną całość, źle dobrane, występują błędy merytoryczne, brak wkładu pracy własnej
Zebrano podstawowe informacje, temat zrealizowano poprawnie, lecz brakuje szczegółów, zawiera niewielki wkład pracy własnej
Zebrano wystarczającą ilość materiałów, który został uporządkowany
w logiczną całość, temat zrealizowany dobrze, zawiera szczegółowe informacje, zawiera duży wkład pracy własnej
Zebrane informacje są różnorodne 
i znacznie wykraczają poza założone cele, temat wyczerpująco opracowany, zawiera bardzo duży wkład pracy własnej
 1–4
Jakość wykonania prezentacji (czytelność, przejrzystość, szata graficzna, jakość elementów graficznych, ogólne wrażenie estetyczne, oryginalność)
Wykonanie prezentacji nieestetyczne, brak elementów graficznych, prezentacja mało czytelna, nieznajomość techniki tworzenia prezentacji
Wykonanie prezentacji dość przejrzyste
i czytelne, uboga ilość i jakość grafiki, poprawna forma prezentacji
Prezentacja wykonana poprawnie pod względem graficznym, ciekawa kompozycja prezentacji
Prezentacja bardzo dobrze zaprojektowana, przejrzysta, czytelna, dużo elementów graficznych, informacje przedstawione
w interesujący sposób, wyjątkowa inwencja twórcza

1–4

Sposób przedstawienia informacji

Prezentacja nieciekawa, niezwiązana 
z tematem, zawiera liczne błędy językowe

Wiadomości zawarte
w prezentacji słabo ze sobą powiązane, brak koncepcji

w przedstawieniu tematu
Prezentacja poprawna, związana
z tematem, nie ma błędów językowych

Prezentacja oryginalna, bogaty i poprawny język prezentacji

1–4
Umiejętność współpracy
w grupie
Całkowity brak współpracy 
w grupie, zadania nie są wykonywane dokładnie

i terminowo
Mała kolektywność, przeważa praca indywidualna, kolejne zadania wykonywane są częściowo
i nieterminowo
Dobra współpraca
w grupie, większość uczniów uczestniczy

w realizacji wszystkich zadań, które są wykonywane dokładnie, lecz nieterminowo

Doskonała współpraca całej grupy, zadania są realizowane dokładnie
i terminowo

 1–4


Ocena końcowa:


16–15 p.         – celujący
14–12 p.         – bardzo dobry
11–9 p.  – dobry
8–6 p.    – dostateczny
5–3 p.    – dopuszczający
2–0 p.    – niedostateczny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz